Mijn vakantie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Pepijn Caumon - WaarBenJij.nu Mijn vakantie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Pepijn Caumon - WaarBenJij.nu

Mijn vakantie

Door: pepijncaumon

Blijf op de hoogte en volg Pepijn

01 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Hoi ik ben pepijn!
Jullie weeten dat mijn broertje het syndroom van down heeft.
En daar om gaan wij naar dolfijn theraphie.
Oooh bijna vergeeten mijn broertje heet trouwens bram.
En daar voor hebben wij geen school.
Maar ik moet wel werken.
Jullie denken hoe kan dat tog he.
Nou dat is om dat ik voor school ver haaltjes moet schrijven.
En met school moet ik skypen en met opa en oma moet ik ook skypen.
Nou ik vertel jullie ook wat bram & ik gaan doen bij dolfijn theraphie gaan doen.
Nou bram doet heel veel met de dolfijnen zwemmen en doet zoon dingen.
En ik heb het brusjes programma betekent broertje & zusjes progamma.
En ik ga snorkelen en naar een vissenmuseun en duiken in zee en natuurlijk ook eten geven en alles leren over de onder water wereld.
Nou volg vooral mijn website doej .

  • 02 Mei 2011 - 19:56

    Opa Tin:

    Pepijn wat een mooi verhaal. We zien er naar uit om jullie op reis te volgen. Nog maar een paar weken en dan is het zover. Eerst nog de communie. Groetjes van oma en opa!

  • 29 Mei 2011 - 19:26

    Wim-Sib-Givan-Julian:

    Wat spannend, Pepijn, zo'n verre vakantie! Je gaat héél leuke en leerzame dingen doen in Curaçao.
    En wat goed dat wij vanuit Nederland kunnen meekijken.....
    Tot zondag!



  • 31 Mei 2011 - 17:44

    Marcel:

    hallo Pepie, alvast veel plezier in curacao, en doe maar de groeten aan Flipper, Nemo, Ariel, en ga zo maar door. Fijne vakant voor de hele femelie,

    Marcel

  • 13 Juni 2011 - 20:08

    Jean En Jose:

    Hallo Pepijn

    Wat leuk z"n eigen website, zo kunnen wij i Kirchroa zien wat jij allemaal leert.Heel veel plezier!!

  • 14 Juni 2011 - 12:04

    Oma 'zwembad':

    Hallo Pepijn,

    Nog 2 1/2 nachtjes slapen en dan vertrekken jullie naar Schiphol. En vandaar gaat de reis beginnen waar jullie allemaal al zo lang naar uitkijken. Ohh wat spannend. Je hebt beslist al kriebels in je buik. Trouwens ik ook al hoor. Wat heerlijk om samen met omama een weekje later te komen. Helemaal te gek.
    Ik ben benieuwd naar je verhalen op de website.
    Natuurlijk kom ik nog dag zeggen voor jullie vertrekken.
    Knuffel van oma 'zwembad'

  • 16 Juni 2011 - 12:27

    Groep 4:

    Pepijn, wij wensen jou heel veel plezier op vakantie!
    We hopen dat je niet ziek wordt. Ook willen wij natuurlijk Bram heel veel succes wensen bij de dolfijnen.
    Wij hopen dat jullie heel mooi weer hebben en dat jullie het zonnetje ook naar ons sturen.

    Voor iedereen heel veel plezier...

    Groetjes xxxx

    Groep 4

  • 16 Juni 2011 - 14:53

    Job:

    hoi pepie ik wens je een super vakansie ik hoop dat je in het boekje tekent stuur je ook foto,s ik denk van wel ik gaa duimen dat het mooi weer wort xxxxxxxxxxxxxxxxx van job pleun peter en katrin

  • 16 Juni 2011 - 15:43

    Liza En Robin:

    Hoi pepie. Wij hopen dat jullie een leuke vakantie hebben.wij vinden dat je een mooi verhaal hebt geschreven.ik hoop dat jullie mooi weer hebben.groetjes van je vriendinnen Liza en Robin. ook de groetjes aan Bram :-) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 16 Juni 2011 - 17:10

    Chyara:

    Hoi Pepijn,leuk dat je met Bram naar de dolfijnen gaat.
    Jammer dat je morgen er niet bent.
    Ik zal je missen.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 16 Juni 2011 - 18:20

    Robin:

    Pepie, Ik ga je missen als je in Curacao zit.En veel plezier met Bram en de dolfijnen.En doe je moeder en vader de groetjes van me, groetjes robin xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 16 Juni 2011 - 18:24

    Robin:

    pepijn, ik wens je veel plezier en ik hoop dat jullie mooi weer hebben.groetjes robin

  • 17 Juni 2011 - 13:56

    Teddy:

    Hai, Pepijn
    Ik vind dat je heel mooie verhalen maakt en niet te vergeten een prachtige foto. Ik vind het een heel leuke website. En ik hoop voor Bram dat hij het leuk heeft bij de dolfijnen.
    En dat jij lekker op het strand kan spelen. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 17 Juni 2011 - 13:58

    Robin En Liza :-p:

    Hoi Pepie,hoe was het in het vliegtuig.Heb je mooi weer.Heb je door het raampje van het vliegtuig gekeken?Ga je lekker zwemmen met Bram en de Dolfijnen.Schrijf je ons terug?:-) :-( xxxxxxxxxxx van je vriendinnen Robin en Liza

  • 17 Juni 2011 - 14:01

    Oma Zwembad:

    hoi xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 17 Juni 2011 - 14:08

    Robin En Liza:

    sorry, maar hebben een grapje gemaakt net. Wij schreven dat we oma zwembad waren. en schreven hoi xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.
    Dat mag niet van mijn moeder, sorry sorry
    :-(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pepijn

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 28185

Voorgaande reizen:

17 Juni 2011 - 03 Juli 2011

Mijn reis naar Curacao

Landen bezocht: