Leuke dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Pepijn Caumon - WaarBenJij.nu Leuke dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Pepijn Caumon - WaarBenJij.nu

Leuke dag

Door: pepijncaumon

Blijf op de hoogte en volg Pepijn

21 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Bon dia!!! (betekent goede dag)
Ik ben om 5.30 opgestaan, volgens mama heb ik last van een jetlag. We hebben lekker ontbeten.
Om 10:00 was de therapie van Bram maar ik had geen les vanmorgen. Morgen heb ik les, ik moet al om 8.30 daar zijn. Ik ga snorkelen en naar een vissenmuseum.
We waaren aan het huilen zo mooi was het. Woensdag mag ik mee met Bram op de dok. Het dok is een soort grote plank in het water, waar iedereen op zit en het speelgoed voor de dolfijn ligt.
De therapeuten heeten Merel & Sonja, die hielpen bram goed . Maar bram heeft elke dag dezelfde dolfijn. Ze is heel lief en heet Li-na. Ook ik mag een keertje met Li-na zwemmen. Bram vond het top.
Toen gingen we naar huis. Rond 2 uur gingen we zwemmen, het was heerlijk om af te koelen .Na het zwemmen gingen we naar huis.
Dadelijk gaan papa en ik boodschappen doen. Ik verheug me op morgen.

Ayo ( betekent doei)


  • 21 Juni 2011 - 07:32

    Oma 'zwembad':

    Hallo 'waterrat'
    Wat is dat genieten en wat super dat je gaat snorkelen en ook een keer mag zwemmen met Li-na. Te gek.
    Als ik dat lees heb je het helemaal naar je zin op Curaçao. Wil je nog wel terug???
    Kerel, heeeeele fijne dag en een dikke knuffel

  • 21 Juni 2011 - 15:55

    Vlissingse Tantes:

    Bon dia Pepijn,

    wat is het daar mooi en vooral ook leuk zeg. Misschien ben je nu we dit schrijven in de brusjesklas. Het lijkt ons super daar. Geniet er maar van en zijn je billen nog witter geworden?

    Knuffel voor pap en mam en een hele dikke voor jou,

    groetjes van tante Ger en tante Ineke.

  • 21 Juni 2011 - 16:00

    Neef Julian:

    He Pepijn ik zie dat het leuk is was hier maar dat soort zwem plezier.
    Nu ik die foto's heb gezien wil ik er ook naartoe.
    Ik hoop dat je verder ook nog een leuke vakantie hebt

  • 21 Juni 2011 - 19:48

    Oma En Opa:

    Schattebout heel veel plezier morgen met mamma, pappa en Li na. Geef Lina maar een knuffel van ons omdat zij zo lief is voor jullie. Knuffel van ons.

  • 21 Juni 2011 - 20:33

    Meester Schiffelers:

    Hoi Pepijn, Bram, Vivian e Rik, fijn om te lezen en te zien (foto's) dat jullie reis naar de dolfijnen op Curacao zo overweldigend is! Mijn vrouw en ik waren ook onder de indruk van ons bezoek aan de Dolphinacademy. Wij wensen jullie heel veel succes en veel plezier. Yah man!

  • 21 Juni 2011 - 20:47

    Monique En Zeth:

    Hi Pepijn, en natuurlijk ook de rest,

    Wat ziet het er allemaal fantastisch uit, we zijn er jaloers op!!! Heel veel plezier nog!!!!!

    Lieve groetjes en H5 van Zeth xx

  • 22 Juni 2011 - 06:17

    Teddy:

    Hai Pepijn,
    Vindt Bram het leuk in curacao?
    Hebben jullie lekker
    kunnen spelen op het strand en in de zee. En hebben jullie een mooi huisje.
    En is Li-na een mooie dolfijn.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Teddy

  • 22 Juni 2011 - 13:01

    Giulia&Giorgia:

    Ciao Bram & Pepijn,
    Wat leuk om via hier jullie verhaaltjes te lezen.
    Heel veel plezier.
    Groetjes uit bella Italia ook aan je papa & Mama van onze Papa & mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pepijn

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 28191

Voorgaande reizen:

17 Juni 2011 - 03 Juli 2011

Mijn reis naar Curacao

Landen bezocht: