Skypen met school en weer brusjesprogramma - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Pepijn Caumon - WaarBenJij.nu Skypen met school en weer brusjesprogramma - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Pepijn Caumon - WaarBenJij.nu

Skypen met school en weer brusjesprogramma

Door: pepijncaumon

Blijf op de hoogte en volg Pepijn

24 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen vroeg om 08:00 uur heb ik met mijn klas geskyped. Ik vond dit echt waanzinnig leuk. Ik vond het heel erg leuk om iedereen te zien en ik vond het ook leuk dat iedereen mij vragen stelde. Ik vond het ook heel erg leuk om juffrouw Monique te zien, juffrouw Marie-jose en die gekke meester Raoul. Ik mis de vriendjes en vriendinnetjes uit mijn klas best wel en vond het dus erg fijn om ze te zien.
Direct na het skypen heeft papa mij naar het CDTC gebracht. Ik was ongeveer 10 minuten na aanvang van de les aangekomen, maar ik had al verteld dat ik vandaag iets later zou komen. In de klas aangekomen wilde net iedereen met een spel beginnen. Het spel heette kwartetten en ik vond dit leuk om te doen. Iedereen was er weer en we hebben met tweetallen het spel gespeeld. Terwijl dat wij nu het spelletje speelden is Dominique een speurtocht gaan maken. Deze speurtocht zijn we vervolgens gaan lopen. De speurtocht ging door het hele sea-aquarium en we moesten allerlei kaarten zoeken. Op de voorkant van deze kaarten stond de plattegrond van het sea-aquarium en op de achterkant stond telkens een gedeelte van een puzzel. Toen we alle kaartjes gevonden hadden hebben we de puzzel gemaakt en dit bleek het cijfer 3 te zijn. Ook was er een schatkist verstopt en deze had ik uiteindelijk gevonden. Het bleek een echte schatkist te zijn, want in de schatkist vonden we snoepjes. Die hebben we vervolgens lekker opgegeten.
Na de speurtocht ging Dominique weg van de groep omdat zij met Bram moest gaan oefenen. Wij zijn toen met Wendy en Marie naar het strand gegaan om te snorkelen. Ik heb inmiddels een eigen duikbril en snorkel gekregen en die had ik meegenomen. Ik heb een hele lange tijd gesnorkeld en ik heb heel erg ver gezwommen. Zelfs achter de rotsen. Ik heb vandaag weer heel veel kleine visjes gezien en een grote. De visjes waren heel erg mooi. Ik heb zo ongeveer alle kleuren gezien en het leek wel een regenboog onder water. Ik heb zelfs vissen gezien met de kleuren goud en zilver.
Terwijl ik aan het snorkelen was zag ik op een bepaald moment mama en papa staan. Papa heeft weer foto’s gemaakt en die zet ik bij dit verhaal. Hierna was de les voor vandaag afgelopen en ben ik naar mama, papa en Bram gegaan in het CDTC.
Na de lessen van ons allebei zijn wij naar het strand gegaan. We zijn op een heeel groot bed gaan liggen en hebben de tante van India en Raysah ontmoet. De tante heeft een hele mooie salon op het strand en mama en papa werden daar eens lekker verwend.
Ik heb in de tussentijd nog lekker gesnorkeld. We zijn tussendoor nog even met een dokter gaan praten van het CDTC en daarna nog even slapen.
Het was weer een hele leuke dag en ik vond de les en het skypen met mijn klas toch wel het aller-leukste. Welterusten voor iedereen en tot morgen.
Ayo Pepijn

  • 24 Juni 2011 - 11:00

    Opa Tin,:

    Hallo Kanjer.
    Moet toch wel leuk zijn om je vriendjes op school te zien en jij lekker op vakantie. Ik vind het geweldig hoe jij alles met en voor Bram doet maar dat doe je ook zo al. Een dikke knuffel! Als het goed is, zitten oma en omama nu ook in het vliegtuig naar Curacao. Groetjes aan Bram, papa en mama.

  • 24 Juni 2011 - 22:07

    Juf Chantal:

    Hoi Pepijn, wat leuk om al je enthousiaste verhalen te lezen. Geweldig wat jullie daar allemaal meemaken. Gisteren tijdens het skypen hebben we je allemaal kunnen zien en horen op het smartbaord. Iedereen vond het geweldig. Geniet van de mooie tijd, Groetjes aan papa, mama en Bram. Tot snel, groetjes Marcel, Chantal, Jelle en Nynke

  • 26 Juni 2011 - 08:28

    Teddy:

    Hai Pepijn,
    Gisteren was het schoolfeest,
    het was heel erg leuk.
    Jammer dat je er niet bij was.
    We waren pas om 23:00 uur thuis.
    We moesten in zwart wit kleren komen.
    We hebben veel gedanst.
    De kleine Mimi en Klara waren er ook van carnaval.
    Morgen hebben we Cito toets rekenen.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Teddy

  • 27 Juni 2011 - 13:13

    Raoul:

    Hee Peppiieeeeee,

    die gekke meester...??? Wat krijgen we dan nu, ik was gewoon blij jullie te zien haha. Jullie hebben nu een lekker weekend gehad, wij ook. Heb fijn met de lego en wii gespeeld ;-) Ik heb ook n jeuwe plaatjes van de dieren, dus dat komt goed. Met het konijntje gaat ook alles top, is kapot van de warmte hier...wel 30 graden vandaag...naja.
    Doe Bram, pap en mam de groeten en tot snel. Je schrijft super verhalen, ga zo door en we lezen snel weer

    Raoul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pepijn

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 28188

Voorgaande reizen:

17 Juni 2011 - 03 Juli 2011

Mijn reis naar Curacao

Landen bezocht: