druk bezig - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Pepijn Caumon - WaarBenJij.nu druk bezig - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Pepijn Caumon - WaarBenJij.nu

druk bezig

Door: pepijncaumon

Blijf op de hoogte en volg Pepijn

16 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Hoi
We zijn druk bezig met de koffers in pakken.Ik heb net afscheid genomen van school en van mijn beste vriend Job. Morgevroeg om 5:00 uur vertrekken we samen met opa en oma naar het vliegveld in Amsterdam.
Ik heb heeeeeel leuke dingen gekregen om mee te nemen tijdens de lange vliegreis. Ik vind het allemaal heel erg spannend. Mijn volgede bericht schrijf ik van uit curacao. do

  • 16 Juni 2011 - 16:25

    Gertje:

    Hallo Samson,

    Goede reis en een hele fijne vakantie. Ik weet zeker dat jij nog heel veel verhalen vanaf curacao gaat schrijven. Denk maar eens aan me als je een cocktailtje (wel alcoholvrij) op het strand drinkt!

    Groetjes Gertje

  • 16 Juni 2011 - 16:36

    Teddy:

    Hai, Pepijn ik hoop dat je een leuke vakantie krijgt en lekker in de zee kunt gaan zwemmen. En dat Bram het heel fijn gaat vinden. Ik hoop voor jou en je papa en mama en Bram dat jullie een mooi weertje hebben in curacao. Ik zal je gaan missen.
    Liefs Teddy

  • 16 Juni 2011 - 17:00

    Stefanie:

    ik wens je een hele fijne vakantie
    ik wens je ook een leuke dag
    groetjes Stefanie

  • 16 Juni 2011 - 17:35

    Kiki Eschweiler:

    hoi pepijn ik hoop dat je een leuke vakantie zult krijgen. Neem wat zon mee als je weer naar huis komt. Maar eerst een leuke tijd in Curacao...

    Liefs Kiki

  • 16 Juni 2011 - 17:35

    Job:

    hoi leuk verhaaltje weetje dat liza en robin mij hebben na ge aapt on eer lik he doe je weer zo,n leuk verhaaltje ik hoop tog wel GROETJES xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxJOB

  • 16 Juni 2011 - 19:44

    Gwen:

    Ha Pepijn!
    En je weet het hè; gewoon in en uitademen door die snorkel!
    Dikke zoenen van ons en van je neef!

  • 16 Juni 2011 - 22:07

    Omama Hoebe:

    pepijn
    een hele fijne vakantie,snorkel en duik ze.maar ben je wel voorzichtig!!!
    Heel veel groetjes en XXXXX
    van omama van t kleine huisje

  • 17 Juni 2011 - 06:19

    Job:

    hoi pepie hoe gaat het met bram zeker goed. wel tog heb je in het boekje. ik denk wel he

  • 17 Juni 2011 - 12:08

    Oma En Opa:

    Eerste deel van jullie reis is begonnen. Reis naar Schiphol was gezellig. Gezellig koffie gedronken en over Schiphol gewandeld. Om 10 uur hebben wij jullie uitgezwaaid. Wij waren om 1 uur thuis. Wat was het stil in de auto. We misten je gekweb....... Over 11 uren hopen wij iets van je te horen. Veel plezier en een dikke knuffel.

  • 17 Juni 2011 - 18:23

    Stefanie:

    hoi pepie heb je weer een verhaal leuk maar we misen je heel veel
    oh bijna vergeeten hoe gaat het met bram ja goed ik wens je veel plezier
    GROETJES Stefanie

  • 18 Juni 2011 - 05:18

    Job:

    en hoe was het in het vliegtuig en is bram al naar de dolfijnen gewest ik denk nog niet of wel. ik zie je2 weeken niet jammer. en vergeet de foto,s niet. van een IJSJE watje me het belooft. XXXXXXXXX JOB EN PLEUN.

  • 18 Juni 2011 - 14:04

    Tante Kimmetje:

    Lieve Pepijn,

    Ik hoop dat de vlucht een beetje is meegevallen. Ik zit nu hier in de regen dit bericht te schrijven terwijl jullie waarschijnlijk lekker in de zon een ijsje zitten te eten of misschien lekker aan het zwemmen zijn.

    Vanuit Kirchroa heel veel plezier gewenst! Dikke knuffel en tot gauw!

    't Kimmetje

  • 18 Juni 2011 - 14:26

    Teddy:

    Hai, Pepijn
    Ik hoop voor je dat je veel pret hebt in curacao.
    Ik hoop Voor jou dat je lekker
    een ijsje op het strand
    kan eten.
    En ik hoop voor jou en je famillie
    dat jullie een mooi weertje
    krijgen in curacao.
    en dat je natuurlijk lekker op
    het terras kan zitten.
    Ik mis je.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    teddy

  • 18 Juni 2011 - 18:36

    Kiki:

    lieve peppie

    is het leuk in Curacao
    Neem je het zonnetje mee terug naar Nederland want hier is het jakkie
    Liefs Kiki

  • 04 Februari 2013 - 18:55

    Kiki:

    he pepie het is al 2013 tot morgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pepijn

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 28334

Voorgaande reizen:

17 Juni 2011 - 03 Juli 2011

Mijn reis naar Curacao

Landen bezocht: