Mijn reis naar Curacao - Reisverslagen van Pepijn Caumon - WaarBenJij.nu Mijn reis naar Curacao - Reisverslagen van Pepijn Caumon - WaarBenJij.nu

Mijn reis naar Curacao

Hoi ik ben Pepijn!
Jullie weten dat mijn broertje het syndroom van down heeft.
En daar om gaan wij naar dolfijn theraphie.
Oooh bijna vergeten mijn broertje heet trouwens bram.
En daar voor hebben wij geen school.
Maar ik moet wel werken.
Jullie denken hoe kan dat tog he.
Nou dat is om dat ik voor school ver haaltjes moet schrijven.
En met school moet ik skypen en met opa en oma moet ik ook skypen.
Nou ik vertel jullie ook wat bram & ik gaan doen bij dolfijn theraphie gaan doen.
Nou bram doet heel veel met de dolfijnen zwemmen en doet zoon dingen.
En ik heb het brusjes programma betekent broertje & zusjes progamma.
En ik ga snorkelen en naar een vissenmuseun en duiken in zee en natuurlijk ook eten geven en alles leren over de onder water wereld.
Nou volg vooral mijn website doej .

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2011

Li-na trainen

28 Juni 2011

Hééééél lang snorkelen

27 Juni 2011

Met Bram voor de 2e keer op het dok

24 Juni 2011

Skypen met school en weer brusjesprogramma

23 Juni 2011

Zwemmen met Li-na
Pepijn

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 28203

Voorgaande reizen:

17 Juni 2011 - 03 Juli 2011

Mijn reis naar Curacao

Landen bezocht: