Aankomst Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Pepijn Caumon - WaarBenJij.nu Aankomst Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Pepijn Caumon - WaarBenJij.nu

Aankomst Curacao

Door: pepijncaumon

Blijf op de hoogte en volg Pepijn

19 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Beste allemaal, het is op dit moment zaterdagavond in Curacao en pepijn ligt helemaal uitgeteld in bed. De lange reis heeft hem toch wel vermoeid en daarom heeft hij nog geen nieuw verslag geschreven. Morgen gaat hij dit doen en horen jullie iets over de reis en de eerste dag in Curacao. De foto's kunnen jullie wel al bekijken. Je ziet foto's van de reis, het complex, de zee, niet vogels die je 's morgens bij het ontbijt gedag komen zeggen maar hagedissen, het zwembad en speciaal voor Job een foto van een heeeel groot ijs.

  • 19 Juni 2011 - 06:08

    Enjoy:

    Geniet van Curacao !
    Groetjes uit Darwin
    Jos
    See: winniejos. Waarbenje. Nu

  • 19 Juni 2011 - 08:01

    Teddy:

    Wat een leuke foto´s Pepijn.
    En wat een lekker ijs.
    Ik zie je 2 weken niet.
    En wanneer begint Bram met dolfijn therapie?
    En heb je lekker kunnen zwemmen in de zee?
    En is het mooi weer.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Teddy

  • 19 Juni 2011 - 09:37

    Stefanie Knaken:

    Ha Pepie, leuke foto's Hoe gaat het met Bram en jou ? Heb je het vaderdagcadeau al gegeven Ik nog niet, mijn vader moest tot 4 uur werken . Die van jou niet he, of wel? Nee, natuurlijk niet, want jullie zijn op vakantie!Lekker ijsje mmm, wanneer schrijf je weer een mooi verhaal vandaag /morgen/overmorgen ?
    groetjes je vriendinnitje

  • 19 Juni 2011 - 10:33

    Job:

    hoi leker ijsje. ik zou ook wel een likje willen nemmen.en ik heb gezien dat jullie in een hangmat ligen. en ben je er uit gevalen nee tog. en leuke hagedisen en rare huize doeoeoeoeoeoei xxxxxxxxxxxxx job en pleun

  • 19 Juni 2011 - 10:39

    Oma En Opa.:

    Het begint is al mooi. Wat een leuke omgeving. Alleen die kleine krokodillen zijn niets voor oma. Is dat een bolletje ijs? Dikke knuffel en tot Skype.

  • 19 Juni 2011 - 10:51

    Kiki Eschweiler:

    geniet lekker in Cuacao pepijn en Bram en mama en papa
    en is het zwembad lekker
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxkiki

  • 19 Juni 2011 - 13:11

    Kimi:

    hoi pepijn en bram natuurlijk ik wens je met papa en mama een mooie vakantie en ik hoop dat jullie mooi weer hebben ik heb de foto's wat waren ze mooi en leuk en heb je al veel geleer en maak er een mooie spreekbeurt van en ik hoop dat bram het ook leuk heeft in curacao heb je al lekker gezwommen in de zee en in het zwembad was het water lekker en ik mis je heel erg groetjes van paul angelique kimi en senna xxxx

  • 19 Juni 2011 - 13:45

    Bas:

    Hallo Pepijn,

    Ik zie dat je een goede reis hebt gehad. De foto's zijn leuk .
    Veel plezier en geniet maar lekker van die grote ijsjes MMMMMMMMMMMMMM.

    Groetjes Bas,Tom Ivo en Saskia

  • 19 Juni 2011 - 13:53

    Mir Tous Elise:

    hoi lieve allemaal,

    spannend morgen de eerste dolfijntherapie! may al your dreams come true! dikke knuffel voor jullie allevier (oh ja alle zes bedoel ik natuurlijk)!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pepijn

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 28227

Voorgaande reizen:

17 Juni 2011 - 03 Juli 2011

Mijn reis naar Curacao

Landen bezocht: