We zijn er - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Pepijn Caumon - WaarBenJij.nu We zijn er - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Pepijn Caumon - WaarBenJij.nu

We zijn er

Door: pepijncaumon

Blijf op de hoogte en volg Pepijn

19 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Hoi
We zijn in curacao.we hebben een leuke vlucht gehad. Ik vond het spannend.
Op het vliegveld werden we opgehaald door mensen die ons in een busje naar onze villa brachten. Het is hier erg mooi. We zijn al naar hetb strand geweest en ik heb ook al in de zee gezwommen. Er was zelfs een zwembad direct naast de zee. Dat vond ik echt cool en grappig. Onze villa ligt naast het zwembad en gisteren hebben we bijna de hele dag gezwommen. Ik heb andere kinderen leren kennen, maar helaas moesten de meesten van hen gisteren naar huis gaan.
Gisterenmorgen hebben we in het restaurant ontbijt gegeten en wat ik daar zag was echt ongelofelijk. Er liepen heel veel hagedissen onder de tafels door en die kon je zelfs voeren. Ook een hele grote liep vaker voorbij en die lustte heel graag meloen. In het begin vond ik het een beetje eng maar nu vind ik het wel leuk. Het is net alsof ik hier ook huisdieren heb. Een groot voordeel van deze huisdieren vind ik vooral dat ik de poep en het hok niet hoef schoon te maken, hahaha.
Nadat we gisteren gezwommen hadden ben ik met pappa samen boodschappen gaan doen. Eerst zijn we een auto gaan huren. We hebben een mooie gouden auto gekregen. Precies zo'n auto als mamma thuis heeft. We hebben echt veel boodschappen gedaan en heel veel lekkere dingen gekocht. We werden ook geholpen bij de supermarkt. Meisjes hielpen ons bij het inpakken van de boodschappen en ze brachten ze zelfs naar de auto voor ons. Ik gaf die meisjes vervolgens twee gulden en zij zeiden dan heel erg lief dankjewel tegen mij. Het is hier echt heel erg warm en na het boodschappen doen zijn we direct weer gaan zwemmen. Maar eerst zijn we nog even een ijsje gaan kopen. Zoals julllie op de foto konden zien was het een heel erg groot ijsje, maar eigenlijk was het niet leuk om het ijs te eten. Het is hier zo warm dat het ijs binnen de korste keren was gesmolten en ik alleen nog maar chocomel in mijn hoorntje had.Het zwemmen was erg fijn om even af te koelen. Na het zwemmen zijn we teruggegaan naar ons huis en heeft mama lekker voor ons gekookt. Ik was echt heel erg moe gisterenavond en daarom ben ik vroeg naar bed gegaan. Vanmorgen was ik alweer vroeg op. Ik ben samen met mamma verse boordjes gaan halen voor vaderdag. Oh ja, vannacht heeft het hier nog super hard geregend maar nu is het alweer droog. Vandaag gaan we eens naar het dolfijncentrum kijken. Morgenvroeg moeten we er om 10:00 uur zijn en dan krijgen we alles uitgelegd. Dinsdagmorgen begin ik dan om 08:30 uur met mijn eerste kidsclub dag. We gaan snorkelen, knutselen, speurtocht, beach games, shows bekijken in het dolfijncentrum en de dieren in het grote aquarium voeren. Volgende week mag ik zelfs een dag trainer van de dolfijnen zijn. Elke woensdag mogen we naar de theraphie van Bram kijken en volgende week zaterdag mogen mamma, pappa en ik met de dolfijn van Bram zwemmen.
Vandaag gaan we al eens naar het dolfijncentrum toe en gaan we eens een kijkje nemen in de grote stad, Willemstad. En natuurlijk naar het strand.

Ik vind het heel erg leuk dat jullie allemaal zoveel berichtjes op mijn site zetten en morgen zal ik weer een nieuw verhaal schrijven.

Ayo (betekent dag)
Pepijn


  • 19 Juni 2011 - 15:12

    Tante Kimmetje:

    Hey Pepijn,

    Kon ta bai (hoe gaat het)? Goed hè, ik spreek ook een beetje Papiamentu.
    Wat heb je een mooi verslag gemaakt, complimentjes! Het klinkt allemaal geweldig. Wat lijkt het me erg als je de hele dag moet zwemmen en ijsjes moet eten (wil ik ook!). Ik verheug mij al op het volgende verhaal.

    Ayo,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pepijn

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 28229

Voorgaande reizen:

17 Juni 2011 - 03 Juli 2011

Mijn reis naar Curacao

Landen bezocht: